NavalHistory
Σάββατο, 17 Μαΐου, 2025
Χωρίς αποτελέσματα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
    • Όλα
    • Ελληνική Ιστορία
    • Εμπορική Ναυτιλία
    • Ιστορικά Αρχεία
    • Παγκόσμια Ιστορία
    Αξιωματικοί του Κινήματος έξω από τον χώρο του Ναυτοδικείου (Βοτανικός).

    Ο ναύαρχος Χρυσικόπουλος γράφει για το Κίνημα του Ναυτικού.

    Το Κίνημα του Ναυτικού κατά της Απριλιανής Δικτατορίας. Ομιλία του ναυάρχου Γκορτζή.

    Η κορβέτα κλάσης Flower HSM “Salvia” ( Κ97 ), συμμετείχε στις 24 Απριλίου στην εκκένωση ανδρών της Κοινοπολιτείας απο το Πόρτο Ράφτη και το Ναύπλιο, καθώς και στις 28/29 Απριλίου απο τον κόλπο Καψάλι στα Κύθηρα

    Επανάληψη του άθλου της Δουνκέρκης στο Αιγαίο. Απρίλιος 1941.

    Πέντε ναυμαχίες που διαμόρφωσαν τον Ελληνικό Πολιτισμό

    Ο βομβαρδισμός της Αμβέρσας από τους Γερμανούς, Οκτώβριος 1914, έργο Willy Stower, Κοινό κτήμα από Wikipedia

    Η πτώση της Αμβέρσας στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο – Ο αγώνας προς τη θάλασσα.

    «Mataroa»: Η γυναίκα με τα μεγάλα μάτια.

    Δεκέμβριος 1943. Το αντιτορπιλικό ΑΔΡΙΑΣ εν πλω προς Αλεξάνδρεια, μετά την πρόσκρουση του σε νάρκη (φωτο ΥΙΝ)

    Δίοπος Αντώνης Αντωνίου, ο 19χρονος ήρωας του αντιτορπιλικού ΑΔΡΙΑΣ

    Η επιδρομή στην Κρονστάνδη (19 Αυγούστου 1919)

    H ναυμαχία της Tsushima (27 Μαΐου 1905)

  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    Ακρόπρωρα του Μουσείου Γαλαξιδίου. Πίνακας του Σπύρου Βασιλείου

    Το ακρόπρωρο.

    Ο θερμαστής με τις 6 φωτιές.

    Η καθημερινότητα των πληρωμάτων των ελληνικών καραβιών της Ελληνικής Επανάστασης

    Αργοναυτική εκστρατεία: Είναι μύθος;

    Οι πρώτες ενέργειες για κατασκευή του λιμένα της Ύδρας τον 19ο αιώνα.

    Η συντηρημένη πλέον σημαία του υποβρυχίου ΤΡΙΤΩΝ στον χώρο της Υπηρεσίας Ιστορίας Ναυτικού

    Σημαία με ιστορία: Επεμβάσεις συντήρησης και έκθεσης της σημαίας του υποβρυχίου “Τρίτων”.

    Η Σπογγαλιεία στην Ελλάδα. Η περίπτωση της Ύδρας.

    ΠΗΓΗ:https://doma.archi/index/projects/kleisto-kolymbhthrio-sth-sxolh-naytikwn-dokimwn?fbclid=IwAR3BEcI8Ya06evXSe664hYrICEirSsrRuAL70mdElKYqyv9cEqFTV_scIa4

    Το κολυμβητήριο της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων, ένα ιστορικό τοπόσημο της πόλης του Πειραιά

    Η αλήθεια για το ταφικό μνημείο του Θεμιστοκλή

  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Ο του αρχαίου πλοίου οφθαλμός

    Τα πλοία – “καρβουνιάρηδες” και η ιστορία του “P.L.M. 24”

    H “Ψαριανή Γαλιώττα”

    Η πρώτη γυναικεία ελληνική ερευνητική αποστολή στην Ανταρκτική.

    Liberty: Το πλοίο της ελευθερίας. Μια τομή στην Ιστορία και την ναυπηγική.

    Και η άγκυρα έχει τη δική της ιστορία.

    Το πολεμικό καταφύγιο του παλαιού “Υπουργείου Ναυτικών” στην Πλατεία Κλαυθμώνος.

    Τα υποβρύχια “Δελφίν” και “Ξιφίας”.

    Στη φωτογραφία φαίνεται ένας ενδείκτης Richards , κατασκευασμένος από τον Elliott και χρονολογείται μετά το 1875. Είναι εφοδιασμένος με μηχανισμό ελέγχου της περιστροφής του καταγραφικού τυμπάνου, κατασκευασμένο από τον Darke. Η συγκεκριμένη συσκευή χρονολογείται γύρω στα 1890. Η ύπαρξη έξι ανταλλακτικών ελατηρίων δεν αφήνει αμφιβολία ότι ανήκε σε μηχανικό σύμβουλο εταιρείας ή σε επιθεωρητή από ασφαλισική εταιρεία. Museum of Making collection.

    Ενδείκτες πίεσης ατμομηχανών. Ο ενδείκτης Richards. Μια συσκευή από τα πρώτα χρόνια της ατμοκίνητης ναυτιλίας.

  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ

    Πέντε ναυμαχίες που διαμόρφωσαν τον Ελληνικό Πολιτισμό

    Η σημασία της ναυτικής ισχύος στην επιβίωση του ελληνικού έθνους

    Από τον Αρχιμήδη στον Τερμίτη. Η διαχρονική προσπάθεια εξισορρόπησης της ναυτικής ισχύος από την ξηρά.

    Ναυμαχίες Έλλης – Λήμνου: Επτά διδάγματα για “αχαρτογράφητα” ύδατα της διεθνούς πολιτικής…

    Το τέλος των αντιπάλων του “Αβέρωφ”

    Η Ηροδότεια εικόνα του Θεμιστοκλή: Ενας καθρέπτης της Αθήνας του 5ου αιώνα

  • ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

    Ο Ελληνικός Θαλασσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός & οι επόμενες ενέργειες για κατοχύρωση των Εθνικών Συμφερόντων μας.

    Οι “πόλεμοι του μπακαλιάρου” και τα διδάγματά τους. Μια πάντα επίκαιρη ιστορία.

    Διεθνές Δίκαιο Θαλάσσης – Ιστορική Επισκόπηση

    Hemy, Thomas Marie Madawaska; Lest We Forget - The Sinking of the Lusitania; Brecknock Museum and Art Gallery; http://www.artuk.org/artworks/lest-we-forget-the-sinking-of-the-lusitania-178217

    Η βύθιση του Lusitania. Έγκλημα πολέμου ή νόμιμος στόχος;

    Τα ναυτικά των γαλάζιων, πράσινων και καφέ υδάτων.

    Πράξεις ανθρώπινης εκβολής ως αβαρία στη ναυτική Ιστορία

  • ΤΕΧΝΗ & ΘΑΛΑΣΣΑ
    • Όλα
    • Βιβλιοπαρουσίαση
    • Ζωγραφική
    • Κινηματογράφος
    • Λογοτεχνία

    Στέφανος Ζωγραφίδης. Ένας πρωτοπόρος ιατρός του Βασιλικού Ναυτικού των αρχών του 20ου αιώνα. Βιβλιοπαρουσίαση.

    “Το ναυάγιο” (“The shipwreck”) του William Falconer

    Ζωή από αλάτι

    “ Μην πας βαρκούλα στ’ανοιχτά.” Παραμύθι.

    Παραμύθι: «Μια περιπέτεια την παραμονή των Χριστουγέννων»

    H “Διάσωση του Στρατιώτη Ράϊαν” και η Sole Survivor Policy.

    Το εμπόριο μακρινών αποστάσεων στην Ανατολή: Σεβάχ ο Θαλασσινός, μια αραβική εκδοχή της Οδύσσειας

    Ο Νικόλαος Γύζης και «Μετά την Καταστροφή των Ψαρών».

    Λακωνία

  • ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ
    • Φωτογραφίες
    • Podcasts
    • Video
    • Ηλεκτρονική βιβλιοθήκη
    • Quiz
  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
    • Όλα
    • Ελληνική Ιστορία
    • Εμπορική Ναυτιλία
    • Ιστορικά Αρχεία
    • Παγκόσμια Ιστορία
    Αξιωματικοί του Κινήματος έξω από τον χώρο του Ναυτοδικείου (Βοτανικός).

    Ο ναύαρχος Χρυσικόπουλος γράφει για το Κίνημα του Ναυτικού.

    Το Κίνημα του Ναυτικού κατά της Απριλιανής Δικτατορίας. Ομιλία του ναυάρχου Γκορτζή.

    Η κορβέτα κλάσης Flower HSM “Salvia” ( Κ97 ), συμμετείχε στις 24 Απριλίου στην εκκένωση ανδρών της Κοινοπολιτείας απο το Πόρτο Ράφτη και το Ναύπλιο, καθώς και στις 28/29 Απριλίου απο τον κόλπο Καψάλι στα Κύθηρα

    Επανάληψη του άθλου της Δουνκέρκης στο Αιγαίο. Απρίλιος 1941.

    Πέντε ναυμαχίες που διαμόρφωσαν τον Ελληνικό Πολιτισμό

    Ο βομβαρδισμός της Αμβέρσας από τους Γερμανούς, Οκτώβριος 1914, έργο Willy Stower, Κοινό κτήμα από Wikipedia

    Η πτώση της Αμβέρσας στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο – Ο αγώνας προς τη θάλασσα.

    «Mataroa»: Η γυναίκα με τα μεγάλα μάτια.

    Δεκέμβριος 1943. Το αντιτορπιλικό ΑΔΡΙΑΣ εν πλω προς Αλεξάνδρεια, μετά την πρόσκρουση του σε νάρκη (φωτο ΥΙΝ)

    Δίοπος Αντώνης Αντωνίου, ο 19χρονος ήρωας του αντιτορπιλικού ΑΔΡΙΑΣ

    Η επιδρομή στην Κρονστάνδη (19 Αυγούστου 1919)

    H ναυμαχία της Tsushima (27 Μαΐου 1905)

  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    Ακρόπρωρα του Μουσείου Γαλαξιδίου. Πίνακας του Σπύρου Βασιλείου

    Το ακρόπρωρο.

    Ο θερμαστής με τις 6 φωτιές.

    Η καθημερινότητα των πληρωμάτων των ελληνικών καραβιών της Ελληνικής Επανάστασης

    Αργοναυτική εκστρατεία: Είναι μύθος;

    Οι πρώτες ενέργειες για κατασκευή του λιμένα της Ύδρας τον 19ο αιώνα.

    Η συντηρημένη πλέον σημαία του υποβρυχίου ΤΡΙΤΩΝ στον χώρο της Υπηρεσίας Ιστορίας Ναυτικού

    Σημαία με ιστορία: Επεμβάσεις συντήρησης και έκθεσης της σημαίας του υποβρυχίου “Τρίτων”.

    Η Σπογγαλιεία στην Ελλάδα. Η περίπτωση της Ύδρας.

    ΠΗΓΗ:https://doma.archi/index/projects/kleisto-kolymbhthrio-sth-sxolh-naytikwn-dokimwn?fbclid=IwAR3BEcI8Ya06evXSe664hYrICEirSsrRuAL70mdElKYqyv9cEqFTV_scIa4

    Το κολυμβητήριο της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων, ένα ιστορικό τοπόσημο της πόλης του Πειραιά

    Η αλήθεια για το ταφικό μνημείο του Θεμιστοκλή

  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Ο του αρχαίου πλοίου οφθαλμός

    Τα πλοία – “καρβουνιάρηδες” και η ιστορία του “P.L.M. 24”

    H “Ψαριανή Γαλιώττα”

    Η πρώτη γυναικεία ελληνική ερευνητική αποστολή στην Ανταρκτική.

    Liberty: Το πλοίο της ελευθερίας. Μια τομή στην Ιστορία και την ναυπηγική.

    Και η άγκυρα έχει τη δική της ιστορία.

    Το πολεμικό καταφύγιο του παλαιού “Υπουργείου Ναυτικών” στην Πλατεία Κλαυθμώνος.

    Τα υποβρύχια “Δελφίν” και “Ξιφίας”.

    Στη φωτογραφία φαίνεται ένας ενδείκτης Richards , κατασκευασμένος από τον Elliott και χρονολογείται μετά το 1875. Είναι εφοδιασμένος με μηχανισμό ελέγχου της περιστροφής του καταγραφικού τυμπάνου, κατασκευασμένο από τον Darke. Η συγκεκριμένη συσκευή χρονολογείται γύρω στα 1890. Η ύπαρξη έξι ανταλλακτικών ελατηρίων δεν αφήνει αμφιβολία ότι ανήκε σε μηχανικό σύμβουλο εταιρείας ή σε επιθεωρητή από ασφαλισική εταιρεία. Museum of Making collection.

    Ενδείκτες πίεσης ατμομηχανών. Ο ενδείκτης Richards. Μια συσκευή από τα πρώτα χρόνια της ατμοκίνητης ναυτιλίας.

  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ

    Πέντε ναυμαχίες που διαμόρφωσαν τον Ελληνικό Πολιτισμό

    Η σημασία της ναυτικής ισχύος στην επιβίωση του ελληνικού έθνους

    Από τον Αρχιμήδη στον Τερμίτη. Η διαχρονική προσπάθεια εξισορρόπησης της ναυτικής ισχύος από την ξηρά.

    Ναυμαχίες Έλλης – Λήμνου: Επτά διδάγματα για “αχαρτογράφητα” ύδατα της διεθνούς πολιτικής…

    Το τέλος των αντιπάλων του “Αβέρωφ”

    Η Ηροδότεια εικόνα του Θεμιστοκλή: Ενας καθρέπτης της Αθήνας του 5ου αιώνα

  • ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

    Ο Ελληνικός Θαλασσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός & οι επόμενες ενέργειες για κατοχύρωση των Εθνικών Συμφερόντων μας.

    Οι “πόλεμοι του μπακαλιάρου” και τα διδάγματά τους. Μια πάντα επίκαιρη ιστορία.

    Διεθνές Δίκαιο Θαλάσσης – Ιστορική Επισκόπηση

    Hemy, Thomas Marie Madawaska; Lest We Forget - The Sinking of the Lusitania; Brecknock Museum and Art Gallery; http://www.artuk.org/artworks/lest-we-forget-the-sinking-of-the-lusitania-178217

    Η βύθιση του Lusitania. Έγκλημα πολέμου ή νόμιμος στόχος;

    Τα ναυτικά των γαλάζιων, πράσινων και καφέ υδάτων.

    Πράξεις ανθρώπινης εκβολής ως αβαρία στη ναυτική Ιστορία

  • ΤΕΧΝΗ & ΘΑΛΑΣΣΑ
    • Όλα
    • Βιβλιοπαρουσίαση
    • Ζωγραφική
    • Κινηματογράφος
    • Λογοτεχνία

    Στέφανος Ζωγραφίδης. Ένας πρωτοπόρος ιατρός του Βασιλικού Ναυτικού των αρχών του 20ου αιώνα. Βιβλιοπαρουσίαση.

    “Το ναυάγιο” (“The shipwreck”) του William Falconer

    Ζωή από αλάτι

    “ Μην πας βαρκούλα στ’ανοιχτά.” Παραμύθι.

    Παραμύθι: «Μια περιπέτεια την παραμονή των Χριστουγέννων»

    H “Διάσωση του Στρατιώτη Ράϊαν” και η Sole Survivor Policy.

    Το εμπόριο μακρινών αποστάσεων στην Ανατολή: Σεβάχ ο Θαλασσινός, μια αραβική εκδοχή της Οδύσσειας

    Ο Νικόλαος Γύζης και «Μετά την Καταστροφή των Ψαρών».

    Λακωνία

  • ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ
    • Φωτογραφίες
    • Podcasts
    • Video
    • Ηλεκτρονική βιβλιοθήκη
    • Quiz
Χωρίς αποτελέσματα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Naval History
Χωρίς αποτελέσματα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα

Μικροναυπηγική: Κορβέτα “Λουδοβίκος” – ”Μεσολλόγγιον”

Δημήτρης Μάρας Δημήτρης Μάρας    
4 Μαΐου 2024
Reading Time: 2 mins read
A A
1
Αρχική Ναυτική Τεχνολογία
ADVERTISEMENT
0
ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΕ
339
ΘΕΑΣΕΙΣ
Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkdin

Κατασκευή – κείμενο: Δημήτρης Μάρας

Η Κορβέτα « ΛΟΥΔΟΒΙΚΟΣ » κατασκευάστηκε στον Ναύσταθμο του Πόρου μεταξύ 1837-1838. Ο σχεδιασμός ναυπήγησης και η εποπτεία έγινε από τον Ναυπηγό Γεώργιο Τομπάζη. Καθελκύστηκε μετά από προσπάθειες 2 ημερών των τεχνιτών και των ναυτών, παρουσία του Βασιλέως Όθωνος.

Για πολλά χρόνια παροπλίστηκε ως ακατάλληλο λόγω μεγέθους. Το 1845 αποφασίστηκε να οπλιστεί και τοποθετήθηκαν 2 πυροβόλα των 22 λιβρών, 24 καρρονάδες των 32 λιβρών και 4 πυροβόλα των 20 χιλ.

Πλήρωμα: 182 ανδρες (11 αξιωματικοί 13 Υπαξιωματικοί και 158 Ναύτες)

Το 1846 λειτούργησε για πρώτη φορά «ΝΑΥΤΙΚΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟΝ» με 5 Ναυτικούς Δόκιμους. Από το 1846 έως το 1854 και από το 1865 έως το 1871, χρησιμοποιήθηκε ως η πρώτη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων (ΣΝΔ) της Ελλάδος.

Το 1862 εξοπλίστηκε με πυροβόλο των παλαιών Βρικιών «ΟΡΦΕΥΣ» και «ΠΕΡΣΕΥΣ» και παραχώρησε τον πιο συγχρονο οπλισμό του στο «ΑΜΑΛΙΑ».

Μέχρι το 1873 αναφέρεται σε πλήρη δραστηριότητα στην σύνθεση του Στόλου. Με την μεταπολίτευση το 1862
μετονομάστηκε σε «ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΝ»

Το σχέδιο της γάστρας υπάρχει στο Ναυτικό Μουσείο της Ελλάδος. Είναι ένα από τα ελάχιστα σχέδια πλοίων της εποχής εκείνης που σώζονται.

Print Friendly, PDF & Email
Ετικέτες: ΛουδοβίκοςΜάραςμικροναυπηγικήΝαυτική Τεχνολογία
Μοιράσου τοTweetΜοιράσου το
Προηγούμενο Άρθρο

Η Γερμανική εισβολή και ο βομβαρδισμός του Πειραιά.

Επόμενο Άρθρο

Tο υποβρύχιο “Γλαύκος” στην κόλαση της Μάλτας.

Σχετικά Άρθρα

Ναυτική Τεχνολογία

Ο του αρχαίου πλοίου οφθαλμός

Κρίστυ Εμίλιο Ιωαννίδου
16 Μαΐου 2025
Ναυτική Ιστορία

Τα πλοία – “καρβουνιάρηδες” και η ιστορία του “P.L.M. 24”

Νικόλαος Σιδηρόπουλος
3 Απριλίου 2025
Ναυτική Τεχνολογία

H “Ψαριανή Γαλιώττα”

Γεώργιος Μπουζούνης
27 Μαρτίου 2025
Ναυτική Τεχνολογία

Η πρώτη γυναικεία ελληνική ερευνητική αποστολή στην Ανταρκτική.

Συμεών Κωνσταντινίδης
14 Φεβρουαρίου 2025
Επόμενο Άρθρο

Tο υποβρύχιο "Γλαύκος" στην κόλαση της Μάλτας.

Εγχειρίδιον Αρμενιστού

Το θρυλικό ατμόπλοιο “Αρκάδιον”, μια θυσία στην Κρητική Επανάσταση του 1866

Comments 1

  1. Θανάσης Γιαννίκος says:
    12 μήνες πριν

    Χαιρετώ.
    Επιτρέψτε μου να δηλώσω πως το όνομα της ιστοσελίδας «ΝαυτικήΙστορία» (navalhistory) αλλά και η όπως αναγράφεται, εγγύηση της «επιστημονικής πληρότητας», που παρέχεται από το Ινστιτούτο Ναυτική Ιστορίας, με υποχρεώνουν σε αυτήν μου την παρέμβαση, προκειμένου να διασφαλισθεί η ορθή ενημέρωση των επισκεπτών σας.
    Η παρέμβαση μου αφορά στα σφάλματα και παραλείψεις στο εικονιζόμενο μοντέλο.

    α. Κυρίως θέλω να επισημάνω, πως δεν αποδίδεται σωστά η πρύμνη του πραγματικού σκάφους όπου σύμφωνα με το υπάρχον σχέδιο (στην διάθεση σας), η πρύμνη του ήταν στεγασμένη (έφερε κάσαρο), ενώ στο μοντέλο εμφανίζεται ανοιχτός χώρος καταστρώματος.
    Στο σχέδιο της γάστρας, φαίνεται ευκρινώς πως η εξωτερική οροφή των παραθύρων των κοιτώνων βρίσκεται λίγο χαμηλότερα από την κουπαστή, το δε κάτω όριο αυτών, στο ύψος του αντίστοιχου κάτω ορίου της θυρίδας των πυροβόλων. Δηλαδή τα παράθυρα βρίσκονται (ορθώς) λίγο επάνω από το κατάστρωμα, κι επομένως πίσω από αυτά (πρός το σκάφος), μόνο στεγασμένος χώρος μπορεί να υπάρχει.
    Στο μοντέλο τα παράθυρα (δλδ. οι κοιτώνες) εσφαλμένα βρίσκονται κάτω από το κατάστρωμα ενώ η διάταξη στοιχείων (δοιάκι-φωταγωγοί) στον ανοιχτό πλέον χώρο, κρίνεται ως μάλλον αυθαίρετη.
    β. Επίσης και πάλι αντίθετα με το σχέδιο, οι θυρίδες των πυροβόλων δεν βρίσκονται στην ίδια διάταξη, οι ξαρτόριζες είναι λιγότερες, είναι μονές από αλυσίδα κι όχι όπως θα έπρεπε διπλές από έλασμα, τα ράφια των τρίοπων βρίσκονται στο ύψος του καταστρώματος κι όχι λίγο κάτω από την κουπαστή και βέβαια τρίοπα και ξάρτια λιγότερα.
    Σε ότι αφορά την γάστρα του μοντέλου και τις παραπάνω διαφορές του από το σχέδιο, μπορεί κάποιος να τις διαπιστώσει και σε αντιπαραβολή, με το αντίστοιχο μοντέλο που εκτίθεται στο Ναυτικό Μουσείο Ελλάδος.
    Τέλος, λόγω οικονομίας χώρου και απαιτούμενης χρήσης ναυτικής ορολογίας, άγνωστη στους αναγνώστες, δεν θα ήθελα να αναφερθώ και στις σοβαρές εκπτώσεις-σφάλματα και στον εξαρτισμό του σκάφους.
    Ενδεικτικά επισημαίνω τα βασικά.
    Οι ξαρτόριζες κι όπως φαίνεται στο σχέδιο, θα έπρεπε να ακολουθούν την κατεύθυνση των ξαρτιών (να είναι ευθυγραμμισμένες) καθόσον διαφορετικά σε πραγματικό σκάφος, δεν θα στήριζαν αποτελεσματικά τον ιστό.
    Τα μαζεμένα σχοινιά σε δεμένη κουλούρα (μαζεμένα αγώμενα-σερβίτσια) στις αρμαδούρες των ξαρτιών, θα έπρεπε να βρίσκονται από την μέσα μεριά του σκάφους, καθόσον η χρήση αυτών γίνεται από το κατάστρωμα.
    Ευχαριστώ πολύ
    Με εκτίμηση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


  • Δημήτρης Μάρας

    Ο Δημήτρης Μάρας γεννήθηκε στην Αθήνα το 1944. Σπούδασε στις ΗΠΑ στο πανεπιστήμιο του Illinois με υποτροφία και έλαβε το πτυχίο Μηχανολόγου Μηχανικού Μ.Sc. Εργάστηκε σε Χημικές Βιομηχανίες, Ναυπηγεία, κατασκευαστικές και ναυτιλιακές εταιρείες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Η αγάπη του για την Θάλασσα και την Ελληνική ναυτική παράδοση, έγινε αιτία να ασχοληθεί συστηματικά επι 45 χρόνια με την έρευνα και την μελέτη της ελληνικής παραδοσιακής ναυπηγικής.Επισκεπτόμενος ναυτικά μουσεία σε Ελλάδα και το εξωτερικό, βιβλιοθήκες και ιδιαίτερα ναυπηγικά κεντρα. Μετά από έρευνα και συγκέντρωση στοιχείων, εκμεταλλευόμενος την έμφυτη ικανότητά του στην χειροτεχνία και οπλισμένος με το χάρισμα της υπομονής, άρχισε να κατασκευάζει ομοιώματα ξύλινων ιστορικών ιστιοφόρων πλοίων υπό κλιμακα, που δεν υπάρχουν σήμερα. Ακολουθεί αυστηρά παραδοσιακό τρόπο κατασκευής των ομοιωμάτων, όπως ακριβώς τα έκτιζαν οι παλαιοί καραβομαραγκοί ανά τους αιώνες.Χρησιμοποιεί αυθεντικά υλικά κατασκευης όπως το ξύλο του πεύκου. Ολα τα ομοιώματα είναι κατασκευασμένα υπό κλίμακα. Η ποιότητα χαρακτηρίζεται ως μουσειακή. Η συλλογή του περιλαμβάνει περισσότερα από 250 διαφορετικά πλοία που αποτελούν την παραδοσιακή ιστορία της Ανατολικής Μεσογείου, συμπεριλαμβανομένου του Βοσπόρου και της Μαύρης Θάλασσας. Καλύπτουν την προϊστορική εποχή, την Μινωική εποχή, την Μυκηναϊκή εποχή, την εποχή της Ναυμαχίας της Σαλαμίνος, εποχή του Μεγάλου Αλεξάνδρου, την Βυζαντινή εποχή, την Ελληνική Επανάσταση του 1821 και μέχρι τα μέσα του 20ου αι. Εχει εκθέσει μέρος από τα έργα του σε εκθέσεις σε πολλές πόλεις της Ελλάδος και το εξωτερικό, όπως την Κύπρο την Κίνα όπου συμμετείχε στην έκθεση ΕΥΡΗΚΑ στο Μουσείο Τεχνολογίας της Σαγκάης και του Πεκίνου. Εχει εκθέσει μια μικρή συλλογή στο Αντιτορπιλικό «ΒΕΛΟΣ». Συλλογές του βρίσκονται μόνιμα στο Ναυτικό Μουσείο Λιτοχώρου, στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Ιδρύματος Γουλανδρή, στον Πολυχώρο Πολιτισμού «ΦΑΜΠΡΙΚΑ» και στο νεοϊδρυθέν Ναυτικό Μουσείο Κέρκυρας. Αρκετοί δίαυλοι, εφημερίδες και περιοδικά έχουν προβάλει την δουλειά του. Σκοπός του Δημήτρη Μάρα είναι η κατασκευή όσο το δυνατόν περισσότερων ομοιωμάτων, τη δημιουργία ενδιαφέροντος ,ιδιαίτερα των νέων για την ελληνική παραδοσιακή ναυπηγική , τον μοντελισμό και την ιστορία. Αυτό προσπαθεί να πραγματοποιήσει μέσω της δημοσιότητας, για τον λόγο αυτό δημιούργησε την σελίδα www.greekshipmodels.com και τις σελίδες στο Fb Greek ship models και Greek and Turkish traditional ship modeling. Επιθυμία του είναι αυτή η πλούσια συλλογή ή μέρος της να εκτιθεται μονίμως σε κατάλληλο χώρο.

    View all posts
    Πρόσφατα άρθρα
    Μικροναυπηγική: Μπρίκι ή Βρίκι
    Μικροναυπηγική: Κορβέτα “Λουδοβίκος” – ”Μεσολλόγγιον”

ΑΡΧΕΙΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΩΝ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

1ος Παγκόσμιος Πόλεμος 2ος Παγκόσμιος Πόλεμος 1821 Podcast Ύδρα Αβέρωφ Αμπατζής Απιδιανάκης Βαλκανικοί Πόλεμοι Γεωργαντάς Ελληνική Επανάσταση Ελληνική Ιστορία Εμπορική Ναυτιλία Θεοδωράκης Ιστορικά Αρχεία Ιωαννίδου Καθρέπτας Καλογεράκης Καρέλας Καριζώνη Κινηματογράφος Κουντουριώτης Κυριακίδης Κύπρος Λειβαδάς Λογοτεχνία Μανουσογιαννάκης Μαραγκουδάκης Μιχαηλίδου Μπαλόπουλος Μπατζέλη Μπιλάλης Ναυάγιο Ναυτικές Ιστορίες Ναυτική Ιστορία Ναυτική Παράδοση Ναυτική Τεχνολογία Ναυτικό Δίκαιο Παγκόσμια ιστορία Σιδηρόπουλος Σπορίδης Σφακτός Τερνιώτης Τσιαντούλας Χαλκιαδόπουλος

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Μάιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
« Απρ    
ADVERTISEMENT
  • Ναυτική Ιστορία
  • Ναυτική Παράδοση &
    Ναυτική Τεχνολογία
  • Ναυτική Ισχύς &
    Ναυτικό Δίκαιο
  • Τέχνες &
    Λογοτεχνία
  • Οπτικοακουστικά
  • Ναυτική Ιστορία
  • Ναυτική Παράδοση &
    Ναυτική Τεχνολογία
  • Ναυτική Ισχύς &
    Ναυτικό Δίκαιο
  • Τέχνες &
    Λογοτεχνία
  • Οπτικοακουστικά
  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
    • Ελληνική Ιστορία
    • Εμπορική Ναυτιλία
    • Παγκόσμια Ιστορία
    • Ιστορικά Αρχεία
  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ
  • ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
  • ΤΕΧΝΗ & ΘΑΛΑΣΣΑ
    • Βιβλιοπαρουσίαση
    • Ζωγραφική
    • Κινηματογράφος
    • Λογοτεχνία
  • ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ
    • Φωτογραφίες
    • Podcasts
    • Video
    • Ηλεκτρονική βιβλιοθήκη
    • Quiz
  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
    • Ελληνική Ιστορία
    • Εμπορική Ναυτιλία
    • Παγκόσμια Ιστορία
    • Ιστορικά Αρχεία
  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ
  • ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
  • ΤΕΧΝΗ & ΘΑΛΑΣΣΑ
    • Βιβλιοπαρουσίαση
    • Ζωγραφική
    • Κινηματογράφος
    • Λογοτεχνία
  • ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ
    • Φωτογραφίες
    • Podcasts
    • Video
    • Ηλεκτρονική βιβλιοθήκη
    • Quiz
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Συντελεστές
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Συντελεστές
© Ελληνικό Ινστιτούτο Ναυτικής Ιστορίας
Κατασκευή Ιστοσελίδων – AiOWeb

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Χωρίς αποτελέσματα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
    • Ελληνική Ιστορία
    • Εμπορική Ναυτιλία
    • Παγκόσμια Ιστορία
    • Ιστορικά Αρχεία
  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ
  • ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
  • ΤΕΧΝΗ & ΘΑΛΑΣΣΑ
    • Βιβλιοπαρουσίαση
    • Ζωγραφική
    • Κινηματογράφος
    • Λογοτεχνία
  • ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ
    • Φωτογραφίες
    • Podcasts
    • Video
    • Ηλεκτρονική βιβλιοθήκη
    • Quiz

© 2023