Το πολεμικό καταφύγιο του παλαιού “Υπουργείου Ναυτικών” στην Πλατεία Κλαυθμώνος.
Το κείμενο που ακολουθεί είναι απόσπασμα από το βιβλίο του Κωνσταντίνου Κυρίμη ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΟΧΥΡΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ (1936 - 1944), ...
Το κείμενο που ακολουθεί είναι απόσπασμα από το βιβλίο του Κωνσταντίνου Κυρίμη ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΟΧΥΡΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ (1936 - 1944), ...
Γράφει o Θεόδωρος Μπαζίνης Όλοι κατανοήσαμε απόλυτα το ότι εκπλήρωση της αποστολής σημαίνει τον δικό μας θάνατο… Όταν έφτασα στη ...
Γράφει ο Δημήτρης ΜπαλόπουλοςΕισαγωγικό ΣημείωμαΤο 1944 ήταν μια καθοριστική χρονιά για τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο καθώς η Απόβαση στη Νορμανδία ...
Γράφει ο Γ. ΑπιδιανάκηςΜετά τη συνθηκολόγηση της Γαλλίας, στις 25 Ιουνίου 1940, η υψηλή στρατηγική του Χίτλερ βρέθηκε να κρέμεται ...
Γράφει ο Κλεάνθης Κυριακίδης Εδουάρδος Κόδριγκτον (1770 – 1851) Ο Βρετανός ναύαρχος Κόδριγκτον έμεινε στην ιστορία για την περιφανή νίκη ...
Γράφει ο Γεώργιος Κανάκης“Flactuat nec Mergitur”«Κλυδωνίζομαι αλλά δεν βυθίζομαι»Η Ελληνική παρουσία στα δακοσκυθικά παράλια του Εύξεινου Πόντου και τις εκβολές ...
Γράφει η Κατερίνα Μιχαηλίδου «Κανένας δεν είναι τόσο ανόητος ώστε να προτιμάει τον πόλεμο από την ειρήνη. Γιατί στον καιρό ...
Αναδημοσίευση από το ιστολογιο Περί Αλός το οποίο ευχαριστούμε για τη συνεργασία https://perialos.blogspot.comΓράφει ο Ιωάννης Σ. Θεοδωράτος«Ιδού ότι, και μη ...
Γράφει ο Κλεάνθης Κυριακίδης Η ναυμαχία της Ναυπάκτου είναι η μεγαλύτερη ναυτική σύγκρουση μετά τη ναυμαχία του Ακτίου (31 π.χ.), ...
Κείμενο - έρευνα: Γεώργιος Χαλκιαδόπουλος (αναδημοσίευση από τον ιστότοπο Greeks in Foreign Arms) Ο Αριστείδης Φουτρίδης ήταν γιος Ελλήνων μεταναστών και ...
Ο Γιώργος Χαλκιαδόπουλος είναι ερευνητής της αεροπορικής ιστορίας, με έμφαση την περίοδο του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Είναι συν-συγγραφέας του 3τομου έργου Greeks in foreign cockpits.
View all postsΔ | Τ | Τ | Π | Π | Σ | Κ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |