Ο Περικλής Αργυρόπουλος και η ελληνική θωρηκτή ισχύς.
Του Παναγιώτη Φουράκη Από τα τέλη του 19ου και τις αρχές του 20ου αιώνα, η δημιουργία του Πολεμικού Ναυτικού σε ...
Του Παναγιώτη Φουράκη Από τα τέλη του 19ου και τις αρχές του 20ου αιώνα, η δημιουργία του Πολεμικού Ναυτικού σε ...
Γράφει ο Γεράσιμος ΛειβαδάςΗ νεόκοπη κυβέρνηση Κυριακούλη Μαυρομιχάλη, πιεζόμενη από τον Στρατιωτικό Σύνδεσμο του συνταγματάρχη Νικολάου Ζορμπά ο οποίος ανέτρεψε ...
Γράφει η Άννα ΜπατζέληΠρόλογοςΗ παρούσα σύντομη μελέτη πραγματεύεται την συμβολή του ελληνικού ναυτικού στην επιτυχή έκβασή του. Η προσφορά του ...
Γράφει ο Ηρακλής Καλογεράκης.Μετά την ήττα της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας από τα Χριστιανικά κράτη του Βαλκανικού Συνασπισμού (Σερβία, Ελλάδα, Μαυροβούνιο και ...
Γράφει ο Χρήστος Αμπατζής Η ναυμαχία της Λήμνου αποτέλεσε όχι μόνο την δεύτερη ναυμαχία των Βαλκανικών Πολέμων αλλά και την ...
Γράφει ο Μανώλης ΠέποναςKατά τη διάρκεια του Α’ Βαλκανικού Πολέμου (1912-1913) το ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό συνέβαλλε τα μέγιστα στην επιτυχή ...
Το άρθρο πρωτοδημοσιεύτηκε στο περιοδικό Ναυτική Επιθεώρηση Τεύχος 594 – Τόμος 176ος | Δεκέμβριος 2015 – Ιανουάριος – Φεβρουάριος 2016Γράφει ...
Γράφει ο Δημήτρης ΜπαλόπουλοςΕισαγωγικό ΣημείωμαΤο 1944 ήταν μια καθοριστική χρονιά για τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο καθώς η Απόβαση στη Νορμανδία ...
Έρευνα – σύνταξη: Λεωνίδας ΤσιαντούλαςΛίγα εισαγωγικάΌσοι επισκέπτονται σήμερα το Θωρηκτό "Αβέρωφ" εντυπωσιάζονται, μεταξύ άλλων, από τους πολύ μεγάλους πύργους των ...
Γράφει ο Θεόδωρος Κόντες Tην 1η /9/1911 το θωρακισμένο καταδρομικό Γ. Αβέρωφ με κυβερνήτη τον Παύλο Κουντουριώτη, καταπλέει στο Φάληρο. Ένας ...
Ο Θεόδωρος Γ.Κόντες, είναι συνταξιούχος υπάλληλος της Εθνικής Τραπέζης της Ελλάδος, Μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Ναυτικής Ιστορίας, του Εθνικού Ιστορικού Μουσείου και του Ναυτικού Μουσείου Ελλάδος.
View all postsΔ | Τ | Τ | Π | Π | Σ | Κ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |