NavalHistory
Πέμπτη, 6 Νοεμβρίου, 2025
Χωρίς αποτελέσματα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
    • Όλα
    • Ελληνική Ιστορία
    • Εμπορική Ναυτιλία
    • Ιστορικά Αρχεία
    • Παγκόσμια Ιστορία

    Η Ίδρυση του Σώματος Αξιωματικών Πληρωμάτων Στόλου, με αφορμή μια παλιά φωτογραφία.

    Ο Βομβαρδισμός του Ατμόπλοϊου “ΦΡΙΝΤΩΝ” στο Ρέθυμνο

    Ο ασυρματιστής Ηλίας Αντύπας

    Η βύθιση του HMS Victoria. Μια ναυτική τραγωδία εξαιτίας γεωμετρικού λάθους.

    Κωνσταντίνος Κανάρης και Αίγινα. Το φως του πυρπολητή που δεν έσβησε ποτέ.

    Εκστρατεία στην Ανατολή (Campagne d’ Orient) – H ιστορία των Chateaurenault και UC 38

    Η Διπλωματία «πάσης φύσεως» λίγο πριν την έναρξη του Ελληνοϊταλικού Πολέμου την 28η Οκτωβρίου 1940.

    Tα 5 σκάφη στο Χερβούργο.

    To Ναυτικό που έκλεψε τα δικά του πλοία. Η ισραηλινή επιχείρηση “Σχέδιο Χερβούργο”.

    ΒΕΡΟΛΙΝΟ: «Βυθίσατε τον στόλο μας, μην τον παραδώσετε στους Άγγλους»

  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    O Tσώρτσιλ με τον Μπλάκι.

    Οι γάτες στο Πολεμικό Ναυτικό

    “Ναυτική Εβδομάδα”. Οι ιστορικά πρώτες εκδηλώσεις.

    Η τριήρης “Ολυμπιάς” στον Τάμεση το 1993

    “Κίρκη”: Η μασκώτ του θωρηκτού “Αβέρωφ”.

    Φάρος Ψαθούρα, 1895
Φωτοβολία 19 μίλια. Εστιακό ύψος 40 μέτρα. Πύργος στρογγυλός, ύψους 26 μέτρων στη μέση της κατοικίας των φυλάκων. Βρίσκεται στη βορειότερη των Θεσσαλικών Σποράδων
Από το βιβλίο του Γήση Παπαγεωργίου ‘’Ελληνικοί Πέτρινοι Φάροι, Έκδοση ΕΛ.Ι.Ν.ΙΣ και Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη, 2019.

    Περί Φάρων ο λόγος

    Ακρόπρωρα του Μουσείου Γαλαξιδίου. Πίνακας του Σπύρου Βασιλείου

    Το ακρόπρωρο.

    Ο θερμαστής με τις 6 φωτιές.

    Η καθημερινότητα των πληρωμάτων των ελληνικών καραβιών της Ελληνικής Επανάστασης

    Αργοναυτική εκστρατεία: Είναι μύθος;

  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Samuel Plimsoll (1824-1898): Ο Άγγλος πολιτικός στον οποίο πιστώνεται ο ουσιαστικός τερματισμός ανθρωποθυσιών στη θάλασσα και η «μη απώλεια» χιλιάδων ναυτικών και επιβατών εμπορικών πλοίων

    Ενας σωλήνας πυροβόλου Pouteaux 155mm στην Αίγινα.

    Πίνακας Α. Γλύκας Ν.Μ. Χίου

    Μπομπάρδα (Βομβάρδα) ή  Μπομπάρδα πολάκα

    Ο του αρχαίου πλοίου οφθαλμός

    Τα πλοία – “καρβουνιάρηδες” και η ιστορία του “P.L.M. 24”

    H “Ψαριανή Γαλιώττα”

    Η πρώτη γυναικεία ελληνική ερευνητική αποστολή στην Ανταρκτική.

    Liberty: Το πλοίο της ελευθερίας. Μια τομή στην Ιστορία και την ναυπηγική.

    Και η άγκυρα έχει τη δική της ιστορία.

  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ
    Η τελετή επανενεργοποίησης του USS New Jersey. Την παρακολούθησε ο ίδος ο Πρόεδρος Reagan attended and gave the ship's orders.

    Η πολιτική του ‘’Ναυτικού των 600 πλοίων’’ του Προέδρου των Η.Π.Α Ronald Raegan

    Η Εκμετάλλευση της Σύμβασης του Μοντρέ στην Πολιτική της Τουρκίας για τη Μαύρη Θάλασσα.

    Η Ελλάς εν πλω

    Διδάγματα μάχης από τη θάλασσα

    Τα πιο ισχυρά ναυτικά στην Παγκόσμια Ιστορία: Μια συγκριτική ιστορική ανάλυση

    Η σχέση της σύγχρονης Τουρκίας με την Αυτοκρατορική Γερμανία

    Ναυτική Ισχύς & Εθνικός Στόλος. Η περίπτωση του Θεμιστοκλή και του Νικόδημου

    Πέντε ναυμαχίες που διαμόρφωσαν τον Ελληνικό Πολιτισμό

    Η σημασία της ναυτικής ισχύος στην επιβίωση του ελληνικού έθνους

  • ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

    Τα Αγγλικά ναυτοδικεία και η αντιμετώπιση της πειρατείας τον 19ο αιώνα

    Ο Ελληνικός Θαλασσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός & οι επόμενες ενέργειες για κατοχύρωση των Εθνικών Συμφερόντων μας.

    Οι “πόλεμοι του μπακαλιάρου” και τα διδάγματά τους. Μια πάντα επίκαιρη ιστορία.

    Διεθνές Δίκαιο Θαλάσσης – Ιστορική Επισκόπηση

    Hemy, Thomas Marie Madawaska; Lest We Forget - The Sinking of the Lusitania; Brecknock Museum and Art Gallery; http://www.artuk.org/artworks/lest-we-forget-the-sinking-of-the-lusitania-178217

    Η βύθιση του Lusitania. Έγκλημα πολέμου ή νόμιμος στόχος;

    Τα ναυτικά των γαλάζιων, πράσινων και καφέ υδάτων.

    Πράξεις ανθρώπινης εκβολής ως αβαρία στη ναυτική Ιστορία

  • ΤΕΧΝΗ & ΘΑΛΑΣΣΑ
    • Όλα
    • Βιβλιοπαρουσίαση
    • Ζωγραφική
    • Κινηματογράφος
    • Λογοτεχνία

    Οι άγνωστοι πρωτοπόροι της Μεσογείου

    “Θαλασσινά καΐκια και βάρκες του τόπου μας” από τις εκδόσεις Αρτέον

    Ο “Παρπαρούσης”

    Βιβλιοπαρουσίαση: “Το γιούσουρι” του Ανδρέα Καρκαβίτσα. Εκδόσεις Αρτέον

    Βιβλιοπαρουσίαση: “Ναυτικό Ημερολόγιο – Ταξιδεύοντας στην Χρονογραμμή”.

    Στέφανος Ζωγραφίδης. Ένας πρωτοπόρος ιατρός του Βασιλικού Ναυτικού των αρχών του 20ου αιώνα. Βιβλιοπαρουσίαση.

    “Το ναυάγιο” (“The shipwreck”) του William Falconer

    Ζωή από αλάτι

    “ Μην πας βαρκούλα στ’ανοιχτά.” Παραμύθι.

  • ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ
    • Φωτογραφίες
    • Podcasts
    • Video
    • Ηλεκτρονική βιβλιοθήκη
    • Quiz
  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
    • Όλα
    • Ελληνική Ιστορία
    • Εμπορική Ναυτιλία
    • Ιστορικά Αρχεία
    • Παγκόσμια Ιστορία

    Η Ίδρυση του Σώματος Αξιωματικών Πληρωμάτων Στόλου, με αφορμή μια παλιά φωτογραφία.

    Ο Βομβαρδισμός του Ατμόπλοϊου “ΦΡΙΝΤΩΝ” στο Ρέθυμνο

    Ο ασυρματιστής Ηλίας Αντύπας

    Η βύθιση του HMS Victoria. Μια ναυτική τραγωδία εξαιτίας γεωμετρικού λάθους.

    Κωνσταντίνος Κανάρης και Αίγινα. Το φως του πυρπολητή που δεν έσβησε ποτέ.

    Εκστρατεία στην Ανατολή (Campagne d’ Orient) – H ιστορία των Chateaurenault και UC 38

    Η Διπλωματία «πάσης φύσεως» λίγο πριν την έναρξη του Ελληνοϊταλικού Πολέμου την 28η Οκτωβρίου 1940.

    Tα 5 σκάφη στο Χερβούργο.

    To Ναυτικό που έκλεψε τα δικά του πλοία. Η ισραηλινή επιχείρηση “Σχέδιο Χερβούργο”.

    ΒΕΡΟΛΙΝΟ: «Βυθίσατε τον στόλο μας, μην τον παραδώσετε στους Άγγλους»

  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
    O Tσώρτσιλ με τον Μπλάκι.

    Οι γάτες στο Πολεμικό Ναυτικό

    “Ναυτική Εβδομάδα”. Οι ιστορικά πρώτες εκδηλώσεις.

    Η τριήρης “Ολυμπιάς” στον Τάμεση το 1993

    “Κίρκη”: Η μασκώτ του θωρηκτού “Αβέρωφ”.

    Φάρος Ψαθούρα, 1895
Φωτοβολία 19 μίλια. Εστιακό ύψος 40 μέτρα. Πύργος στρογγυλός, ύψους 26 μέτρων στη μέση της κατοικίας των φυλάκων. Βρίσκεται στη βορειότερη των Θεσσαλικών Σποράδων
Από το βιβλίο του Γήση Παπαγεωργίου ‘’Ελληνικοί Πέτρινοι Φάροι, Έκδοση ΕΛ.Ι.Ν.ΙΣ και Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη, 2019.

    Περί Φάρων ο λόγος

    Ακρόπρωρα του Μουσείου Γαλαξιδίου. Πίνακας του Σπύρου Βασιλείου

    Το ακρόπρωρο.

    Ο θερμαστής με τις 6 φωτιές.

    Η καθημερινότητα των πληρωμάτων των ελληνικών καραβιών της Ελληνικής Επανάστασης

    Αργοναυτική εκστρατεία: Είναι μύθος;

  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Samuel Plimsoll (1824-1898): Ο Άγγλος πολιτικός στον οποίο πιστώνεται ο ουσιαστικός τερματισμός ανθρωποθυσιών στη θάλασσα και η «μη απώλεια» χιλιάδων ναυτικών και επιβατών εμπορικών πλοίων

    Ενας σωλήνας πυροβόλου Pouteaux 155mm στην Αίγινα.

    Πίνακας Α. Γλύκας Ν.Μ. Χίου

    Μπομπάρδα (Βομβάρδα) ή  Μπομπάρδα πολάκα

    Ο του αρχαίου πλοίου οφθαλμός

    Τα πλοία – “καρβουνιάρηδες” και η ιστορία του “P.L.M. 24”

    H “Ψαριανή Γαλιώττα”

    Η πρώτη γυναικεία ελληνική ερευνητική αποστολή στην Ανταρκτική.

    Liberty: Το πλοίο της ελευθερίας. Μια τομή στην Ιστορία και την ναυπηγική.

    Και η άγκυρα έχει τη δική της ιστορία.

  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ
    Η τελετή επανενεργοποίησης του USS New Jersey. Την παρακολούθησε ο ίδος ο Πρόεδρος Reagan attended and gave the ship's orders.

    Η πολιτική του ‘’Ναυτικού των 600 πλοίων’’ του Προέδρου των Η.Π.Α Ronald Raegan

    Η Εκμετάλλευση της Σύμβασης του Μοντρέ στην Πολιτική της Τουρκίας για τη Μαύρη Θάλασσα.

    Η Ελλάς εν πλω

    Διδάγματα μάχης από τη θάλασσα

    Τα πιο ισχυρά ναυτικά στην Παγκόσμια Ιστορία: Μια συγκριτική ιστορική ανάλυση

    Η σχέση της σύγχρονης Τουρκίας με την Αυτοκρατορική Γερμανία

    Ναυτική Ισχύς & Εθνικός Στόλος. Η περίπτωση του Θεμιστοκλή και του Νικόδημου

    Πέντε ναυμαχίες που διαμόρφωσαν τον Ελληνικό Πολιτισμό

    Η σημασία της ναυτικής ισχύος στην επιβίωση του ελληνικού έθνους

  • ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

    Τα Αγγλικά ναυτοδικεία και η αντιμετώπιση της πειρατείας τον 19ο αιώνα

    Ο Ελληνικός Θαλασσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός & οι επόμενες ενέργειες για κατοχύρωση των Εθνικών Συμφερόντων μας.

    Οι “πόλεμοι του μπακαλιάρου” και τα διδάγματά τους. Μια πάντα επίκαιρη ιστορία.

    Διεθνές Δίκαιο Θαλάσσης – Ιστορική Επισκόπηση

    Hemy, Thomas Marie Madawaska; Lest We Forget - The Sinking of the Lusitania; Brecknock Museum and Art Gallery; http://www.artuk.org/artworks/lest-we-forget-the-sinking-of-the-lusitania-178217

    Η βύθιση του Lusitania. Έγκλημα πολέμου ή νόμιμος στόχος;

    Τα ναυτικά των γαλάζιων, πράσινων και καφέ υδάτων.

    Πράξεις ανθρώπινης εκβολής ως αβαρία στη ναυτική Ιστορία

  • ΤΕΧΝΗ & ΘΑΛΑΣΣΑ
    • Όλα
    • Βιβλιοπαρουσίαση
    • Ζωγραφική
    • Κινηματογράφος
    • Λογοτεχνία

    Οι άγνωστοι πρωτοπόροι της Μεσογείου

    “Θαλασσινά καΐκια και βάρκες του τόπου μας” από τις εκδόσεις Αρτέον

    Ο “Παρπαρούσης”

    Βιβλιοπαρουσίαση: “Το γιούσουρι” του Ανδρέα Καρκαβίτσα. Εκδόσεις Αρτέον

    Βιβλιοπαρουσίαση: “Ναυτικό Ημερολόγιο – Ταξιδεύοντας στην Χρονογραμμή”.

    Στέφανος Ζωγραφίδης. Ένας πρωτοπόρος ιατρός του Βασιλικού Ναυτικού των αρχών του 20ου αιώνα. Βιβλιοπαρουσίαση.

    “Το ναυάγιο” (“The shipwreck”) του William Falconer

    Ζωή από αλάτι

    “ Μην πας βαρκούλα στ’ανοιχτά.” Παραμύθι.

  • ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ
    • Φωτογραφίες
    • Podcasts
    • Video
    • Ηλεκτρονική βιβλιοθήκη
    • Quiz
Χωρίς αποτελέσματα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Naval History
Χωρίς αποτελέσματα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα

Η ναυμαχία της Γιουτλάνδης

Γιώργος Απιδιανάκης Γιώργος Απιδιανάκης    
Reading Time: 1 mins read
A A
1
Αρχική Ναυτική Ιστορία Παγκόσμια Ιστορία
ADVERTISEMENT
Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkdin
  • ThePlus Audio
Γράφει ο Γιώργος Απιδιανάκης
 
Φέτος συμπληρώθηκαν 107 χρόνια από την ιστορική ναυμαχία της Γιουτλάνδης. Τα γεγονότα που μεσολάβησαν, το απόγευμα αυτό της 31ης Μαΐου 1916 στη Βόρεια Θάλασσα, έχουν αναλυθεί εκτενώς ανά τις δεκαετίες και συναρπάζουν ακόμα και σήμερα. Συνοψίζονται στα εξής:Ο Γερμανικός Στόλος των Ανοικτών Θαλασσών (Hochseeflotte) απέπλευσε το πρωινό της 31ης Μαΐου 1916, υπό τον Αντιναύαρχο Scheer. Ως προπομπός, είχαν ήδη αποπλεύσει τα καταδρομικά μάχης του Αντιναύαρχου Hipper, τα οποία θα επιχειρούσαν αρχικά να προσελκύσουν τα βρετανικά καταδρομικά μάχης του Aντιναύαρχου Beatty και στη συνέχεια να τα οδηγήσουν προς τον κύριο Γερμανικό Στόλο, ώστε να τα καταστρέψει, προτού καταφθάσει ο Μέγας Βρετανικός Στόλος (Grand Fleet) του Ναύαρχου Jellicoe. Έτσι, η Γερμανία θα αποκτούσε υπεροχή έναντι της Μ. Βρετανίας στις θάλασσες, οπότε στη συνέχεια ο Γερμανικός Στόλος θα απέκλειε την Μ. Βρετανία και θα την οδηγούσε εκτός πολέμου.Η ημέρα που θα δινόταν αυτή η αποφασιστική μάχη είχε αναχθεί, ήδη από χρόνια, στο απώτερο γερμανικό όραμα (Der Tag – Η Μέρα) από τον πατέρα του τότε Γερμανικού Ναυτικού (Kaiserliche Marine) Tirpitz.
 
Οι Γερμανοί έφθασαν κοντά στην εκπλήρωση του ονείρου τους καταστρέφοντας σύντομα τρία βρετανικά καταδρομικά μάχης. Την κρίσιμη στιγμή επενέβη ο Μέγας Βρετανικός Στόλος του Jellicoe εγκλωβίζοντας τρεις φορές τον Scheer στο περίφημο «Τ του Νέλσωνα» και τον εξανάγκασε, αντίστοιχα τρεις φορές,  σε στροφή 180ο για να σώσει τον Στόλο του.  Η κύρια ναυμαχία διήρκεσε μόλις  τρεις ώρες (16:00 μέχρι 19:00) και οδήγησε σε βρετανικές απώλειες 6.000 νεκρών και έξι βαρέων πλοίων(HMS Queen Mary, Indefatigable, Invincible, Warrior, Black Prince, Defence) με τις γερμανικές να ανέρχονται σε 2.500 νεκρούς και δύο βαρέα πλοία (SMS Lützow, Pommern).

Παρά την άτακτη γερμανική υποχώρηση, η επόμενη μέρα βρήκε την βρετανική κοινή γνώμη  συγκλονισμένη από το μέγεθος των απωλειών και την γερμανική να παραληρεί από ενθουσιασμό. Σύντομα, όμως, η αυταπάτη διαλύθηκε. Όλοι συνειδητοποίησαν ότι η Βρετανία βρέθηκε εκεί που το καθήκον πρόσταξε, πολέμησε, αποδέχθηκε τις απώλειες και ο Στόλος της ήταν έτοιμος να πολεμήσει ξανά την επόμενη κιόλας ημέρα, όπως πρόσταζε η παράδοση των αιώνων της θαλασσοκρατορίας της. Αντίθετα, το ισχυρό, αλλά επιτηδευμένα δημιουργημένο μέσα σε λίγα χρόνια γερμανικό ναυτικό, χρειάστηκε μήνες για να συνέλθει, συνειδητοποιώντας ότι… τό δέ τῆς θαλάσσης ἐπιστήμονας γενέσθαι οὐ ῥᾳδίως αὐτοῖς προσγενήσεται (Θουκυδίδης).

Για την Βρετανία, όμως, άλλα σκοτεινά ερωτήματα αναδείχθηκαν και οδήγησαν σε βαθιά περίσκεψη όπως:

Γιατί ο Νέλσωνας διηύθυνε την ναυμαχία του Trafalgar με δύο μόνο επάρσεις (Εμπλακείτε εγγύτερα με τον εχθρό, Τα πάτε περίφημα) ενώ στη Γιουτλάνδη ο Μέγας Στόλος αναγκάστηκε να εκπέμψει 16.000 σήματα μέσα σε 12 ώρες;

Γιατί οι υποτεταγμένοι διοικητές δεν πήραν πρωτοβουλίες στις κρίσιμες στιγμές ή πήραν λάθος πρωτοβουλίες, ενώ η ορθή επιλογή ήταν, θεωρητικά, ολοφάνερη;

YΓ: Όταν μετά από χρόνια ο Jellicoe συναντήθηκε με τον Κουντουριώτη παραδέχθηκε… «προσπάθησα να κάνω ακριβώς ότι έκανες εσύ στις 3 Δεκεμβρίου (Ναυμαχία της Έλλης)

Το βίντεο που ακολουθεί παρουσιάζει τα πλοία που χάθηκαν και ταυτόχρονα το απίστευτο κόστος σε ζωές που, επίσης, χάθηκαν μέσα σε λίγα λεπτά ή και δευτερόλεπτα. 

Print Friendly, PDF & Email
Ετικέτες: ΑπιδιανάκηςΓιουτλανδηναυμαχίαΝαυτική ΙστορίαΠαγκόσμια ιστορία
Μοιράσου τοTweetΜοιράσου το
Προηγούμενο Άρθρο

Η «θαλασσοκρατήσασα» Βενετία και οι χάρτες. 

Επόμενο Άρθρο

Η εξέλιξη του Πολεμικού Ναυτικού από το 1945 μέχρι το 1955

Σχετικά Άρθρα

Ελληνική Ιστορία

Η Ίδρυση του Σώματος Αξιωματικών Πληρωμάτων Στόλου, με αφορμή μια παλιά φωτογραφία.

Λεωνίδας Τσιαντούλας
6 Νοεμβρίου 2025
Εμπορική Ναυτιλία

Ο Βομβαρδισμός του Ατμόπλοϊου “ΦΡΙΝΤΩΝ” στο Ρέθυμνο

Σπύρος Θεοδωράκης
6 Νοεμβρίου 2025
Εμπορική Ναυτιλία

Ο ασυρματιστής Ηλίας Αντύπας

Νίκος Πηγαδάς
6 Νοεμβρίου 2025
Παγκόσμια Ιστορία

Η βύθιση του HMS Victoria. Μια ναυτική τραγωδία εξαιτίας γεωμετρικού λάθους.

Άρης Καθρέπτας
31 Οκτωβρίου 2025
Επόμενο Άρθρο

Η εξέλιξη του Πολεμικού Ναυτικού από το 1945 μέχρι το 1955

Το θωρηκτό "Αβέρωφ" στη Μ. Ανατολή και την Ινδία (1941-1943) μέσα από το φωτογραφικό αρχείο του ναύτη Α. Δούκη.

Ο προκλητικός και άνανδρος βομβαρδισμός του “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ” μέσα στο λιμάνι της Ερμούπολης

Comments 1

  1. ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΟΥΠΡΑΣ says:
    2 έτη πριν

    Εξαιρετική πρωτοβουλία. Είναι βέβαιον ότι θα συναρπάσει όλους τους λάτρεις της ναυτικής ιστορίας. Εύγε !!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

  • Γιώργος Απιδιανάκης

    Ο Γεώργιος Απιδιανάκης είναι Αντιπλοίαρχος ΠΝ. Αποφοίτησε από τη ΣΝΔ το 2001. Μέχρι το 2003 υπηρέτησε στις φρεγάτες ΑΔΡΙΑΣ και ΚΑΝΑΡΗΣ. Το 2003 έλαβε πτυχίο Αξιωματικού Υποβρυχίων και υπηρέτησε στα υποβρύχια ΠΟΣΕΙΔΩΝ, ΝΗΡΕΥΣ και ΩΚΕΑΝΟΣ μέχρι το 2011. Το 2012 έλαβε πτυχίο Υπάρχου Υποβρυχίων και υπηρέτησε ως Ύπαρχος στα υποβρύχια ΩΚΕΑΝΟΣ, ΠΡΩΤΕΥΣ, ΑΜΦΙΤΡΙΤΗ και ΤΡΙΤΩΝ. Το 2015 έλαβε πτυχίο Κυβερνήτη Υποβρυχίων υπηρετώντας ως Κυβερνήτης στο υποβρύχιο ΩΚΕΑΝΟΣ μεταξύ 2016-2020. Μετά από σύντομη υπηρεσία στο ΓΕΝ/Α3-Ι, διετέλεσε Διοικητής της Βάσης Υποβρυχίων μεταξύ 2020-2022, ενώ φοίτησε στην 20η σειρά της Ανώτατης Διακλαδικής Σχολής Πολέμου. Από το 2023 είναι κυβερνήτης του Πλοίου Γενικής Υποστήριξης ΑΙΑΣ.
    Έχει συγγράψει σειρά άρθρων σχετικά με τη ναυτική ιστορία σε έντυπα περιοδικά και ιστοσελίδες, ενώ είναι υποψήφιος κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στο πρόγραμμα Νεότερης και Σύγχρονης Ελληνικής Ιστορίας του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου.
    Κατάγεται από τη Σητεία Λασιθίου. Είναι παντρεμένος και έχει δύο κόρες.

    View all posts
    Πρόσφατα άρθρα
    1 Μαρτίου 1941. Η “ναυμαχία” της Χειμάρας.
    3 Ιουλίου 1940. Η μέρα που η Γερμανία έχασε τον πόλεμο. Βύθιση Γαλλικού Στόλου
    Τα υποβρύχια “Δελφίν” και “Ξιφίας”.

ΑΡΧΕΙΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΩΝ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

1ος Παγκόσμιος Πόλεμος 2ος Παγκόσμιος Πόλεμος Podcast Ύδρα Αίγινα Αβέρωφ Αμπατζής Απιδιανάκης Βαλκανικοί Πόλεμοι Βιβλιοπαρουσίαση Γεωργαντάς Δημητρακόπουλος Ελληνική Επανάσταση Ελληνική Ιστορία Εμπορική Ναυτιλία Θεοδωράκης Ιστορικά Αρχεία Ιωαννίδου Καθρέπτας Καλογεράκης Καρέλας Καριζώνη Κουντουριώτης Κυριακίδης Λειβαδάς Λογοτεχνία Μανουσογιαννάκης Μαραγκουδάκης Μιχαηλίδου Μπαλόπουλος Μπατζέλη Ναυάγιο Ναυτικές Ιστορίες Ναυτική Ιστορία Ναυτική Ισχύς Ναυτική Παράδοση Ναυτική Τεχνολογία Ναυτική ισχύς Ναυτικό Δίκαιο Παγκόσμια ιστορία Σπορίδης Τερνιώτης Τσαϊλάς Τσιαντούλας Χαλκιαδόπουλος

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Νοέμβριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« Οκτ    
ADVERTISEMENT
  • Ναυτική Ιστορία
  • Ναυτική Παράδοση &
    Ναυτική Τεχνολογία
  • Ναυτική Ισχύς &
    Ναυτικό Δίκαιο
  • Τέχνες &
    Λογοτεχνία
  • Οπτικοακουστικά
  • Ναυτική Ιστορία
  • Ναυτική Παράδοση &
    Ναυτική Τεχνολογία
  • Ναυτική Ισχύς &
    Ναυτικό Δίκαιο
  • Τέχνες &
    Λογοτεχνία
  • Οπτικοακουστικά
  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
    • Ελληνική Ιστορία
    • Εμπορική Ναυτιλία
    • Παγκόσμια Ιστορία
    • Ιστορικά Αρχεία
  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ
  • ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
  • ΤΕΧΝΗ & ΘΑΛΑΣΣΑ
    • Βιβλιοπαρουσίαση
    • Ζωγραφική
    • Κινηματογράφος
    • Λογοτεχνία
  • ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ
    • Φωτογραφίες
    • Podcasts
    • Video
    • Ηλεκτρονική βιβλιοθήκη
    • Quiz
  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
    • Ελληνική Ιστορία
    • Εμπορική Ναυτιλία
    • Παγκόσμια Ιστορία
    • Ιστορικά Αρχεία
  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ
  • ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
  • ΤΕΧΝΗ & ΘΑΛΑΣΣΑ
    • Βιβλιοπαρουσίαση
    • Ζωγραφική
    • Κινηματογράφος
    • Λογοτεχνία
  • ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ
    • Φωτογραφίες
    • Podcasts
    • Video
    • Ηλεκτρονική βιβλιοθήκη
    • Quiz
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Συντελεστές
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
  • Συντελεστές
© Ελληνικό Ινστιτούτο Ναυτικής Ιστορίας
Κατασκευή Ιστοσελίδων – AiOWeb

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Χωρίς αποτελέσματα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
    • Ελληνική Ιστορία
    • Εμπορική Ναυτιλία
    • Παγκόσμια Ιστορία
    • Ιστορικά Αρχεία
  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ
  • ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
  • ΤΕΧΝΗ & ΘΑΛΑΣΣΑ
    • Βιβλιοπαρουσίαση
    • Ζωγραφική
    • Κινηματογράφος
    • Λογοτεχνία
  • ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ
    • Φωτογραφίες
    • Podcasts
    • Video
    • Ηλεκτρονική βιβλιοθήκη
    • Quiz

© 2023